MLegitymacje
- Informacja o mLegitymacji
- Jak działa mLegitymacja Szkolna? - Regulamin usługi mLegitymacja szkolna w Aplikacji mObywatel - https://www.mobywatel.gov.pl/mobywatel.ios.mlegitymacjaszkolna.regulamin.1.0.0.pdf - Instrukcja instalacji mLegitymacji dla Uczniów i Studentów - Kolejność działań - 1. Wniosek o wydanie mlegitymacji - Należy pobrać, wypełnić i dostarczyć wniosek do sekretariatu szkoły. Wniosek dostarczamy osobiście, lub skan na adres e-mail : legitymacja.zs2@oswiata.tarnobrzeg.pl - wniosek o wydanie mlegitymacji - 2. Wysyłanie zdjęcia ucznia - Wysłać zdjęcie dziecka (dzieci) na adres email: 
 legitymacja.zs2@oswiata.tarnobrzeg.pl lub poprzez e-dziennik.- Zaloguj się do e-dziennika (jako rodzic) - wczytaj zdjęcie ucznia (Uczeń -> Dane ucznia -> AKTUALIZUJ 
 ZDJĘCIE).- Aktualne zdjęcie – spełniające wymogi zdjęcia dokumentowego w 
 formacie
 JPG lub JPEG o maksymalnie 0,5MB- O zasadach prawidłowego zdjęcia do dokumentów - Wymagania jakie powinno spełniać przesyłane zdjęcie dziecka - https://www.gov.pl/web/gov/zdjecie-do-dowodu-lub-paszportu - Przykładowa strona do przygotowania zdjęcia - Można skorzystać ze strony aby przygotować poprawnie zdjęcie rozmiar: 
 maksymalnie 0,5MB
 Zdjęcie do legitymacji szkolnej powinno być aktualne (czyli nie starsze
 niż 6 miesięcy), ostre i kolorowe. Twarz dziecka powinna zajmować około- 70% powierzchni fotografii, być widoczna w całości oraz ustawiona na 
 wprost obiektywu. Włosy lub okulary nie powinny zasłaniać brwi i
 oczu.- https://www.resizepixel.com/pl/resize-image/ - 3. Kod QR do aplikacji mObywatel - Rodzic oczekuje na wiadomość w dzienniku elektronicznym, e-mail lub telefoniczną informację o odbiorze kodu QR i kodu aktywacyjnego do aplikacji mObywatel (osobisty odbiór rodzica/ucznia w sekretariacie). - 4. Instalacja aplikacji mObywatel - Zainstalować aplikacje mObywatel ze sklepu Google Play lub Apps Store. W usłudze Legitymacja szkolna zeskanować otrzymany kod QR oraz wpisać kod aktywacyjny mLegitymacji. 
 
 
 

